dilluns, 13 de març de 2017

El dubte de la setmana 3

1.  Derivació 

Si jo no hagués viscut en un altre lloc, probablement no _____________ (escriure) aquestes ratlles. No puc evitar un somriure __________ (sorna) en recordar-ho: els meus pares es van ______ (tossut) a viatjar, com si tant se'ls en fes que la meva mare __________ (estar) aleshores en un avançat estat de gestació. No sé si aquest fet és producte d'un tarannà ________ (coratge) o d'una_______ (ingenu) extrema per part seva. Mai no vaig aconseguir que cap dels dos _________ (reconèixer) l'enorme ________ (lleuger) amb què es van prendre el meu ________ (néixer). Només sé que el meu pare es va _______ (neguit) molt quan la meva mare va trencar aigües enmig del desert. Potser és una bestiesa, però ______ (pressentir) que és a causa d'aquesta etapa de la meva vida que no suporto anar de càmping.

Sergi Pàmies. Si mengés una llimona sense fer ganyotes. quaderns Crema.2006








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada